САНКЦЫЯНАВАНАЕ ВОЛЬНАЕ МАСТАЦТВА?

Якія асацыяцыі выклікае ў нас словазлучэнне «вольны мастак»? Для кагосьці гэта гучыць як паэтычная метафара, уваскрашае ў памяці вобразы альбо ўзнёслых юнакоў-рамантыкаў з палкімі вачамі і пышнай шавялюрай, гатовых на любыя ахвяры ў імя мастацтва або рэвалюцыі, альбо цынічных і барадатых дзівакоў, якія вызнаюць анархісцкія прынцыпы ў якасці сваёй жыццёвай філасофіі (нават калі за гэтым не стаіць ніякай палітычна адрэфлексаванай пазіцыі). Для многіх іншых вольны мастак — […]

У СТАНОВІШЧЫ «ЎКЛЮЧАНАГА НАЗІРАЛЬНІКА»

Ці сапраўды настаў «новы час»? Ці ўплываюць гэтыя зьмены на працэсы ў акадэмічных і гуманітарных колах? Ці можна казаць пра пэўнага кшталту разгубленасьць інтэлектуалаў, альбо гэтая «новая сытуацыя» справакавала пошук новых шляхоў мысьленьня? Разважае кандыдат філязофскіх навук АЛЬМІРА ЎСМАНАВА

pARTisan©, 2012-2024. Design: Vera Reshto. Web development by Kasten Technology

91 queries in 0,271 seconds.